dags att komma hem Sergio!

Patricia häääär. Jag har inte hört ett knyst från Sär-Gay på hela veckan, skönt!! skoja :(
gud vad lång en vecka känns helt plötsligt, känns ju som att sara varit bortrest i hundra år, minst!
jag saknar iallafall henne och hoppas att hon har det superbra och att vädret där borta har vart minst tusen gånger bättre än här, jag blir lite lack på det här vädret här hemma :(

idag så frågade Tindra (min lillasyster) när sara kommer hem, ja alltså hon visste att hon är utomlands;

T: När kommer Särgay hem??
P: På fredag :)
T: egentligen borde det gå supersnabbt för henne att åka hem, för i himlen, där flygplanen åker (där sara ska åka) finns det ju inte ens några rödlysen eller övergångsställen, man kan ju köra rally med flygplanen!!
P: aa, vad smart du är!
T: Äh.. Kan vi inte kalla Sara Sergio istället för Särgay?


jag har typ såhääääääääär mycket att berätta för dig, spricker snart!! och om du är för brun så blir jag superledsen, faktiskt :( hoppas att du inte blir sur för att jag loggade in här, men det tror jag nog inte. hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0