it was the year of 2010



började januari med att åka skidor med de bästa!



fest pågång då både jag och emma fyllde 16 i den bästa månaden på året, alltså februari.



mars, inget hände i mars? men jag har många random bilder därifrån, exempelvis den här..

jag har inga bilder från april!!! :O :O :O



firade valborg i maj med 2 av de underbaraste!



samma månad, sålde vi fika utanför södra station, men faktsikt för att sämla ihop pengar till några barn! fast vi behövde göra det i skolan..



i juni var jag på klassresa till underbara gotland med den bästa klassen någonsin!



hann även med vittragalan i skolan, hade också skolavslutning så jag verkligen fattade hur mycket jag gillade vittra! :(

juli och augusti var bara massa bad och myskvällar! men..



jag började också gymnasiet! men har inte mognat ett dugg! hihi



i september fyllde emma s och miranda år, de bjöds på mycket dans med mycket trevligt folk!



 I oktober blev det halloween fest ala Sara & Emma.



novemberlovet hälsade jag på släkten uppe i kalla norrland, mycket trevligt!



i december kirrade jag och emma ännu fler vuxenpoäng, kan bara tänka mig hur många jag kommer få under 2011...



Kommentarer
emmae

VI KOMMER ATT SAMLA TON AV VUXENPOÄNG!! :D <333

2011-01-02 @ 11:07:55
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0