Don´t cry, just say fuck this and smile!


Poetiska Sara i farten igen, men vill bara säga att även fast jag kanppt har något liv så känns det faktiskt riktigt bra! Faktiskt var ju ett dumt ord, som om det inte skulle vara det, varför skulle det inte liksom? Såklart det är bra, inte faktiskt!
Nej men har för mycket saker att göra, har för mycket saker att tänka på och fösöka lösa, har för mycket för min inte så stora hjärna, men inte mår jag dåligt för det, istället fokuserar jag på dom bra sakerna, tex att jag ägde med alla rätt på matteprovet i måndags, big egoboost säger jag bara! dessutom är det snart jul ( WIHOO).
och att alla omkring mig är så underbara att jag ibland undrar vad jag har gjort för att förtjäna såhär bra människor i mitt liv? fett emo att tänka så men helt seriöst, jag har inte gjort något bra för typ mänskligheten ( inte än iaf, men det kommer , vänta bara !!) men ändå känner jag mig på toppen av allt just nu. och jag vet inte vem jag ska tacka heller, kan ju tacka er vettja, TACK! 
Det känns inte jobbigt att kliva upp på morgonen, klart att det är jobbigt för det är väldigt tidigt men asså inte känslan av att man bara vill krypa ner under täcket och försvinna, jag vill gå upp, och jag vill njuta av allt som dagen erbjuder! hihi
Jag hoppas att alla människor känner så här, åtmistonde större delan av året för det är en underbar känsla som jag inte skulle byta för något. Lycka ♥



Kommentarer
emmae

Du förtjänar bra människor runtomkring dig för att du är så sjuuuuuuuuuukt galet jävla helt freaking amazing sjukt megamycket underbar! Därför. Jag älsar dig!!!! <3

2011-12-09 @ 17:25:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0