moments to treasure

Kom nyss hem från standen, har varit där sen typ 11 och solat & badat! hunnit med lite strandtennis(???) också :)
har börjat flagna lite i ansiktet också, så just nu är jag halt albino men vita fläckar i mitt röda ansikte!! oj så snyggt, tycker ni inte, och det är tyvärr för snyggt för att ens visas på bild här i blogget, fett med otur visst?

Är iaf hos patte nu och det blir så att jag sover här inatt igen , sollan kommer nog också senare skulle jag tro! men imorgon är det tillbaka till verkligheten( haha, som vuxna säger) för jag jobbar både lördag & söndag :(((
Hoppas bara att det blir fint väder , hatar att jobba i regn!
Får se om jag skriver senare, pussis! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0