vi ska vara allra bästavänner, bästavänner så som vänner känner!

you're a true friend!
jag tänkte bara skriva ett litet inlägg till dig, sara. jag har inte glömt bort dig vet du! skulle aldrig inträffa.
under den här veckan har jag skrivit flera långa sms med saker jag velat säga dig och kommit på att jag inte kan skicka det eftersom du är i budapest! hehe. fattar du hur mycket både du och jag har att berätta för varann sen?!?! :)
vi har så otroligt många minnen tillsammans, så många att jag inte riktigt vet vilket av dom som är bäst :D
göteborg tillsammans, där vi hängde på liseberg och avslutade kvällen på McDonalds, eller alla nätter vi bara legat i någon av våra sängar och snackat om allt och ingenting, dom dagarna vi spenderade i Dalarna utan mottagning på mobilerna, alla gånger vi skämt ut oss - tex när jag sprang nästintill naken runt ditt hus eller när du åkte runt utan trosor för att ricky och kevin kastade ner dom i sjön. eller när du hade bränt rumpan och mmsa bild till mig. hahaha bara sånna saker kan få mig att asgarva i flera timmar. eller som för någon helg sen när vi ändrade kategorier på facebook, vi skratta tills vi grät, över en sån liten sak! det är bara dig jag kan ha sådär otroligt roligt med över så himla små saker! alla dagar vi åkt runt på din moppe, alla gånger vi snackat om mina kärleksproblem, alla gånger jag suckat åt dig för att du avgudar justin beaver. minns du när vi var på gotland på klassresa och vi delade dusch, så tog pengarna slut - vattnet slut och där stod vi. haha
alla gånger min familj kallat dig särgay, alla gånger jag har smällt upp din ytterdörr utan att knacka och skrikit; heeeeej! det är bara hos dig jag kan göra sånt, jag känner mig antagligen lite som hemma hos dig.
alla gånger vi badat i bubbelpoolen på sydpoolen med alla håriga gubbar, de gånger vi vart i idre, alla gånger vi skrattat. vi har nog aldrig bråkat? jag kommer inte på någongång iallafall!
vi har gjort så mycket tillsammans under de åren vi känt varandra, vi har vart på kolmården och flera andra ställen. dig tänker jag aldrig förlora, sådeså!!
patricia ♥ sara
patte ♥ särgay


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0