lilla patricia busar till det!

heeeej!
det är Patricia här (bli inte så himla besvikna..) jag har inte hört något från sara på hela veckan, men hon och emma har det nog superbra! om jag inte är helt ute och cyklar så borde dom möjligtvis sitta på något tåg nu, påväg till Sverige. WOHO. fan vad lång en vecka är asså.
jag har lekt hacker och hackat mig in här på saras blogg, ska jag va ärlig så gissade jag rätt lösen på första försöket, det är så när man är grym!!
jag har massor av info att dela med sara, så ska bli superskönT att hon kommer hem imorgon!
hoppas hon inte vart äckel-sara under resan. hehe you know what im talking about.
hoppas hon inte blir suris för att jag loggade in här, men det tror jag inte! hihihihihih
jag bjuder på en oerhört missbildad bild från arkivet. myyspys!!
i love you särgay


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0