remember that you asked for it

hej! :)

uppdateringen idag har.. ja! sugit apa men aja :)
skolan idag var najs :) hade matte, typ 50 minuter, sen svenska i 2 timmar, läste typ rooliga texten, haha!
sen luch, tyska och sen naturkunskap, på naturkunkapen tog vi prover typ i sjöar, eller min grupp eller asså.. aah :) vi åkte till rönninge och tog prover i en sjö där, blev ju lurad totalt när vissa i min grupp sa att det tog 4 minuter att gå , kanske var så att jag missuppfatta vad han sa men aja :D
jennifer var iaf i min grupp! hon är söt den där tjejen asså :)

efter skolan åkte jag ner på stan och träffade evelina, henne har jag ju inte sett på huuur länge?!?!
vi satt och prata i typ 2 och en halv timmar, hoppsan! men aja , det var mucho ( stavas det så?) trevligt att se henne igen :)
sen frös jag ju rumpan av mig när jag gick ut, var typ minus 82! minst! asså hjälp :(
menmen , kom hem vid 7.



ja! ni orkar vrida på huvudet för nej! jag orkar inte rotera bilderna! :D







skoooogen! thaaa boys tog prover, hihihi



fail :(

imorgon har sara sooovmorgon! :) najs ;)

puss :*



Kommentarer
Ensomcaroline '

svar; jamen ellerhur, jag håller verkligen med dig där :)

2010-09-27 @ 21:59:25
URL: http://ensomcaroline.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0