Klippa gräs och rensa svamp!

Jag tänkte ha en slö dag framför tv:n och mobilen men nej.. Pappa: sara, du kan tål klippa gräset? Jag: måste jag...? Pappa: du ser ju inte ut att ha något annat för dig direkt? Jag: jag kollar ju så hitta hitta nemo! Pappa: precis, du kan klippa gräset! Jag har nu klippt gräset nu, eller det var ett tag sen jag blev klar :-d sen hjälpte jag faktiskt mamma med att rensa svamp, jag borde seriöst få pris för duktigaste dottern, just det! Har tvättat också! Ooh hjälp! :-d hehe. Just nu kollar jag så life of ryan :-) han så riktigt snygg asså, hoppsan :-d Vi hörs senare :-)


Kommentarer
madeleine

sv; ooooh, jag har inte sett den, men det enda läskiga var ju i slutet tydligen :P <3

2010-09-27 @ 20:01:01
URL: http://maddeey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0