my dream in to fly

hejhej :) har inte alls hunnit blogga , har varit massa plugg och skit ! usch och åter igen usch :(
men nu tänkte jag att jag nog hinner med ett inlägg :) jiiihooo! hehe

hade religion prov idag , gick helt okej ;) slutade typ 50 minuter tidigare också ! najs :D
imorgon är det kort dag , eller ganska iaf , slutar halv 3  (: får se vad jag hittar på efter , kommer säkert bli så att jag behöver plugga , prutt!!!!
jag satt och skrev om vattenkraftverk idag , så här såg jag ut under den tiden:


"hhmmh, vattenkraftverk, vad vet jag om det ?!?!? "


" leta efter en sida, leta efter en sida, kom igen sara , hur svårt kan det vara att hitta en sida om det ?!?!?!"


" oooh jävlar ! bästa sidan ! kliiiiickaaa! :D "


" men ååh! sämsta sidan ju! blev grundlurad, totalt! fortsätt leta... "


" yeeh ! en sida som det står typ allt på! :) kan se normal ut på en bild när jag börjar skriva ! "


" någon timme senare och jag lägger ner för dagen ! trött sara klickar in på fb ! :D "


HIHIHIHIHI! 
hejdå sötisar :* ♥



Kommentarer
emmae

HAHAHAHHAHAHAHA FAAN VA SKÖN !!!!! fler såna!!! :D<333

2010-10-21 @ 17:41:51
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0