was as real as it seems

jag skulle vilja ta tillfället i akt och köra med en hiss och diss !

jag hissar:



mobilspel
, så himla underbart , när man inte har något att göra, vad gör man då ? jo man spelar spel på mobilen ! hur bra som helst ! :D (Y)



WiFi, en väldigt bra uppfinning tycker jag :)
WiFi på mobilen + öppet trådlöst närverk i skolan = GLAD SARA!!


jag dissar!!! →



jag förstår ju inte varför solen ser glad ut men det är var den bästa bilen jag hitta :( illa jag vet!
men det är iaf för tigiga mornar, jag ställer liksom klockan på 05.00!! ser ni hut riktigt illa det är eller? fyfan för det :(


när man vaknar upp och det ser ut så här ute gör ju inte saken alls bättre, man vill ju bara gå och dööö! :(


nu blir det tv och sen sängen för min del!
pussar barn så hörs vi imorgon ! :) ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0