ordinary girl, like you and me

man kan bli så glad när man tittar igemon bilderna på mobilen , vissa av bilderna ha man aldrig sett förut och så kommer man på.. just det , emma har hållt i den ;)

jag hade undeför 14 bilder på den här ringen:


vet inte om hon försöker sända något budskap eller något att hon verkligen gillar ringen? hmm...

sen kommer alla dessa bilder, några visste jag att dom fanns där men absolut inte alla :O


ja, ni ser ju själva vad jag menar... ;)

nu ska jag gå och packa, ikväll blir det sova hos miranda med blandannat modellen på bilderna ovanför ! mysigt! ♥



Kommentarer
emmae

HAHAHHAHAHHAHA !!!! 333

2010-11-14 @ 13:20:33
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0