now and then

kollade påmin väldigt fina killkalender för ett tag sen och kom och tänka på om alla snygga boys som finns där ute..

 
den här liksom , david beckham,
riktigt snygg nu , men är han för gammal? jobbigt det här :(


det här grabben blir jag alldeles tokig av , seriöst!! zac efron in my heart!
men jag många nog välja den äldre versionen , jag stör mig lite på hans lilla glugg och hans mage nu is to die for! smilet på andra bilden är helt okej den med faktiskt! :D hihi.  ♥ KÄRLEK ♥

   

dom har har jag liksom fastnat för på sistonde, mums fillibabba är det enda ordet som kommer upp i min hjärna! :)



den är killen är jag typ kär i!! :D  men han är söt, snygg, underbar och sjunger som en ängel, vad mer kan man begära? aah , okej då , han ska vara snäll också.. men med ett ansikte som hans är han nog snällaste pojken i världen!! :) pusssss!



Kommentarer
emmae

va gaggaru om???? jag skrev ju supercoola sara? ;)<333

2010-11-15 @ 20:04:39
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/
patricia

svar; hehe nejdå:) står i min mobil i nödfall, skoja :)<33

2010-11-16 @ 19:01:17
URL: http://psmlh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0