något till fötterna

 







































de här 2 skorna köpte jag idag , är trött på tt gå runt i mina förstora, överanvända, smutsiga stora uggs, så nu köpte jag min egen storlek, korta, mörkare färg och ett till par som jag inte behöver känna mig som en eskimå i! :) super(Y)

hittade även dom här som jag blev helt kära i , ville bara köpa dom!!! men.. när ska jag ha dom liksom , kanske önskar mig dom i julklapp, känns inte lika mycket i plånboken då :)



































är dom inte fina ? även fast saken däruppe ser lagom konstig ut nu så gör det inte det i verkligheter :) hihi


Kommentarer
emmae

hahahaha jag var precis inne på deras hemsida och kollade på skorna i mitten och längst ner och TÄNKTE blogga om dom!!! lääääskigt :D :D <333

2010-11-27 @ 19:53:40
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0