mogen? nej vaddårå?

ska snart återgå till mitt älskade pluggande! det är så himla kul!!!

tänkte bara visa er vad jag hade för mig igår, jo, jag bakade peppisar meed emma & patricia :) mycket trevligt! gjorde det förra året också, är det en tradition nu eller?!?! :O :D

jag kan varna känsliga tittare för bilderna här.. jag har bara ett ord att säga till mitt försvar, EMMA!


ni kanske ser att vissa delar av pepparkakan är utsuddade? aah , ni förstår nog vad det har varit där :P emmas pepparkaka :)


lama, marsvin , utomjording ? ni får välja! :)



normala pepparkakor? JA!


det här är tyvärr en häst..



SaraPatriciaEmma, hihihi :)



Kommentarer
patricia

riktigt vackra konstverk ! :) <3

2010-11-27 @ 10:11:50
URL: http://psmlh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0