look of today





försov mig idag och åkte till skolan till andra lektionen ist, skulle AAAALLLLDDRRIIGG hinna till första :( tur att jag bara missade tyska julsånger! pfjuu! :)

jag tycker att ni inte ska tänka på bakgrunden på bilderna, jag är fullt medveten om att jag ska städa, inom kort!

nu är det dags för mig att duscha och sen göra mig helt redo för DH, så grymt bra asså! :)
börjar väldigt sent imorgon , 10 över 1 för er som undra så behöver inte åka fören halv 12 hemmifrån, skönt kallar jag det ! :) så det blir säkert något inlägg imorgonbitti. maybe mer ikväll :)

pussar! :*



Kommentarer
Kia

blev du också lika besviken när du insåg att det tydligen inte var desperate housewives..? :( <3

2010-12-01 @ 21:35:20
URL: http://kia.blogg.se/
Kia

haha. Jag vet är riktigt dålig på det! Funderar på att lägga ner bloggen och skapa en ny eller skita i det fullständigt! :)

2010-12-03 @ 23:41:43
URL: http://kia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0