God morgon alla bloggläsare!!

Hallå i stugan!
Dagen började skit, bokstavligt talat. Hade skitit på mig under natten så det var bara för mamma att börja tvätta lakan (y) Efter det åt jag frukost, vatten och äpple you know. Drog till skolan och nu har jag haft matte och svenska. På matten fick jag MVG på alla fem prov, men jag är lite missnöjd, hade hoppats att mattefröken skulle hitta på ett ännu bättre betyg till mig, menmen, shit happens!

Efter skolan ska jag och Emma åka till Stockholmsinuversitetet för att läsa intressant litteratur såsom börsnytt!1!!!!11!1 Sedan ska vi baka pepparkakor men det kommer nog inte att gå så bra för bus-Emma brukar äta upp degen. Hihi hon är så underbar!!!!!



Sådant här tycker vi är jätteroligt att läsa om!

Såhär fina brukar våra peppisar att bli! Puss!
XOXO Surrogatmamman (Sara, alltså det är jag som är bloggägaren)



Kommentarer
mirre

han det vara emma som har skrivit inlägget kanske :P<3<3<3

2010-11-22 @ 17:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0