christmas

har försökt komma på vad jag ska önska mig i julklapp ett tag nu :) har kommit på lite saker iaf :)


från gina, har haft den tidigare på bloggen så ny tycker jag att det banne mig är dags att få den ! :)


jag är fullt medveten om att det inte är en stor grej och att jag lika gärna kan lägga typ 19 kr på den här själv men aja..



fick maria gamla men det funkar ju inte alls över huvud taget så jag får ta och önska mig en egen!


jag har lite svårt att välja mellan de här 2 , båda är ju väldigt fina och väldigt jagh, lite hjälp tack ? :)


önskar mig också såna där stora vita träbokstäver som jag kan sätta på väggen :) ska nog skriva WALL OF FAME och säta bilder under på me and my giiiiirls!

hörs senare, nu är det mat som gäller (Y) pussen!



Kommentarer
emmae

HAHAHA lätt den med giraffer på!!!1

2010-11-15 @ 19:41:16
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0