buhu :'(

sitter här i skolan, försöker plugga idrott med asså jag bli galen , sakerna sitter intepå rätt ställe idag kan jag ju säga , varken i min hjärna eler någon annan stans! gaaah :(
ska på lunch om typ en halv timme, hoppas et är god mat! kanske det blir lite bätte, låter fett tjock men aja :)

efter skolan , klockan 4 för den som undrar , ska jag nog bara hem, säkert plugga, vad annars? det är väl det jag lever för nu för tiden !satan asså :(
men det är ganska bra väder ute så kanske tar en springrunda eller något också, rensa tankarna medans, kanske är bra :)

nej, nu ska jag fortsätta vara pluggis..
pussar :*


skelett.. oohej vad jag inte gillar sånna :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0