mening.

hej :)

idag hade jag orientering.
jag orienterade med patra och rikard.
vi tog 6 kontroller!
men vi gick..
för att vi inte får springa! (I)
så vi var välllldigt duktiga!
tycker vi iaf :D
efter orienteringen stannade jag vid tveta.
men mina fina vänner.
vi solade.
en gubbe såg pattes rumpa.. hihi!
vi såg en orm.
den var läskig.
många badade:)
men inte jag :(
sen hittade inte ellika sin mobil.
men sen gjorde hon det.
då åkte vi hem.
den var långt att åka.
fick ont i min rumpa:(
men nu är jag hemma:D
vi ska grilla idag tror jag.
mycket trevligt enligt mig!
nu ska jag sluta skriva såhär.
det kanske är jobbigt? höhö
hörs senare.
om jag orkar.
hejdå ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0