jag gör inte saker som jag borde

jag borde verkligen sälja kakor.
jag borde verkligen byta om
jag borde verkligen plugga.
jag borde verkligen packa upp min väska.
jag borde verkligen duscha.
jag borde verkligen kolla vädret i veckan
jag borde verkligen tvätta
jag borde verkligen städa mitt rum
men jag sitter vid datorn!

inte bra det här! :(
jag ska nog börja med att duscha, sen byta om, efter det kan jag plugga lite, sen kanske packa upp min väska och städa, en tvättmaskin går ju snabbt att fixa så det kan jag göra efter det, kolla vädret kan jag göra senare, sälja kakor! det kan jag göra om jag hinner (a) höhö


emma och emma åkte för ett tag sen, skulle egentligen åkt kvart över 10 men dom kom nog inte härifrån fören typ 20 i 12 :) hehe

pussar :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0