ingen rubrik är en rubrik

ska snart översätta en text, börja ialla fall :) höhö. asså jag vet att det är ett grupp arbete, men det känns ändå bättre om jag gör allt själv, för då vet jag att det är gjort, just nu har jag ingen aning , så även om jag vet att någon annan skulle göra en text så har jag ändå gjort den ;) hehe (a)

skolan idag var bra :) jobbade med min klänning i slöjden :) den är rosa och fiiiin! :)
fick också inbjudan till niornas fest :) typ röda mattan tema :) trevligttrevligt! måste hitta en klänning att ha på mig :)

senare ikväll ska jag på fotboll :) emma och emma spelar , kanske miranda också,  har inte frågat , och deras lag alltså :) de möter annies lag så filip och anton kommer också och tittar , och patte :P
kanske bloggar när jag kommer hem , får seee.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0