In the end it´s right

tjaa'

det var ett tag sen ;) hehe
dag ha jagiaf vart i stockholm men skolan ,inte in klass utan massa människor jag inte bruka vara med ;) hade iaf emma och patte med mig :D
där frös vi rumprna av oss och kollade på en park , kul -.-

efter skolan åkte jag hem till ellika, var där typ en halvtimme ;) sen åkte jag till läkaren , kollade upp min hostj*vel! har fått en sån dag andasinsaiaf ;) hppas det blir bättre.

mitt tangentbord ha typ lite batterier och jag orkar inte kolla igeom texten för fel så ni får helt enkelt gissa er fram :D

nu ska jag renskriva idrottssaken:)

EMMA HAR KOMMIT HEM! ÅÅÅH! VAD JAG HAR SAKNAT HENNE! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0