hola amigos :D

tjatja bloggen! hehe :)

kom hem för ett tag sen , hade varit i östertälje med coola brudar och roliga pojkar :) vi grillade och spelade kubb (H) höhö
åkte hem med 9 bussen för att emma, e dårå ville vara hemma tidigt -.- aja, kvällen ska inte förstöras för det :P snart kommer emma och emma hir för att sleepa i the hausewagnen :D länge sen nu :)
imorgon ska jag nog inte göra något speciellt, kanske sälja kakor om jag inte kommer på något bättre :) får seee.

i onsdags åkte jag upp till ö-vik, skulle gå på mina farbror typ bröllop :) trevligttrevligt! träffade massa släktingar också, underbart att få träffa rackarna :D

sötast var nog nils ( 4år)
nils: vem är du kär i ?
sara: ingen, dudå?
nils: okej.. ingen.. hihihi ( och sätter hela händerna för ansiktet och blir lagom generad)
sara: haha , vem är du kär i?
nils: fnissfnissfniss!

såååå söt! :D

åkte hem därifrån på fredag kvll, eller typ eftermiddagen :) kom hem på natten gjorde jag iaf :)

pusss:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0