hohoho, snart är det sommar!

hejhej :)
sitter här hos patte, ska sova här inatt:) mysigt!
efter skolan idag åkte jag inte hem , eller jo, fast jag hämtade bara badkläder sen åkte jag igen , skulle till patte och bada med henne och miranda, men hennes pool var typ avstängd så vi ringde emma s, där fick vi bada ;) höhö, så vi åkte och badade där ist, fast inte patte, det var tydligen för kallt :S haha
vid typ 6 åkte vi hem till mig , jag och patte asså, packade om och jag åt mat :) och nu har vi varit här ett tag , pluggade precis klart lite, har översatt :D så jäkla bra jag är asså! :D
patte sitter fortfarande och pluggar tror jag :) duktig flicka!

imorgon ska det vara fint väder så vi tar nog moppen till skolan :) bara min dådå, pattes är på service :P

pussar :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0