Guldmedalj? ja, tack! :D

tjolahopp!

ska bara blogga lite super snabbt, emma kommer inte bli glad om hon får reda på att jag sitter här fast jag har annat att göra , snabba puckar alltså! som om det är stavfel skylle jag på emma sollert! :D

skoldagen idag var ionte så skoig.. vi var inne i stockholm först och kollade på människor, konstig skola jag går i asså :O efter det stannade jag, ellika och tim för att äta inne i stockholm  korvgryta till mat typ, inget att hänga i granen! :(
iaf.. efter maten som blev betald efter antal år gick vi för att åka till t- centralen med tunnelbanan , vi var några stationer därifrån , men när vi kommer dit så får vi veta att tågen inte ens går, pendeltågen alltså ;) så vi går tillbaka till tunnelbanan för att åka till fittja, på perongen träffar vi också jennifer, ida, sara och kia, vi åker i typ 35 minuter tilll fittja, roligt ? inte direkt! där klev vi av och skulle ta bussen til södertälje, tror ni inte att den just gått? jo! så vi får vänta i fittja i typ 35 minuter.
sen kom bussen till södertälje, åkte den till stationen där vi bytte till 753, skulle alltså tillbaka till skolan , klockan var kanske lite över 2 nu .. vi slutar 20 i tre -.- sen när vi kommer till östertälje station och går till skolan och väl kommer dit har alla typ slutat redan , så vi kom tillbaka till ingenting !
jag väntade iaf där på emma , hon skulle göra lite på sin bild.
vill bara påpeka att jag borde få priset som världens bästa kompis! seriöst! jag skulle kunnat ta 2 bussen hem till enhörna , och åkt med jennifer hela vägen , varit hemma halv 3 och haft hela livet fraför mig , men ist så åkte jag tillbaka till skolan , vilket vi inte ens behövde för att vänta på lill-emma , för att jag vet hur mycket hon ogillar att åka buss hem själv! herremin gud vad jag är underbar ! egokick jag vet ! men det är jag såååå värd :D
vid 5 kom jag hem ist, fick gå hem från bussen i regnet dessutom. men nu sitter jag här , är inte sur för det , jag älskar emma likamycket ändå! :D

nu måste jag fixa te , sen ska jag fortsätta med pluggsaker ;)

pussar :*


Kommentarer
emmas

naaw, du är så gullig sara!:* älskar dig också! och så är definitivt värd en guldmedalj!:) <3333333

2010-05-05 @ 17:05:59
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Miranda

Tack Sara! Jag ser att du bryr dig och det värmer... mer än du tror, jag älskar dig Sara, du betyder mycket! pussochkram<3333333

2010-05-06 @ 16:13:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0