eenie meenie

heej :)

skulle blogga tidigare men .. så blev det inte . höhö :)
men jag gör bättre ifrån mig än vissa andra( jag pekar inte ut något)
skolan idag var ganska slapp, typ massa hade hemkunskap, massa var sjuka och ja, men jobbade bra :) hdae matte np också, gick braa! sen åkte jag till tumba för att göra en prov+övning + intervju, det var jag och en tjej till ;) riktigt najs :P gruppövningen var ju kanske lite svår att göra med tanke på att den för gjorde för en grupp med minst 5 pers i med det gick :) allting gick suuper! :D är typ as glad för det , asså tumba är mitt typ 4 val men ändå, jag gjorde bra ifrån mig , hon gillade mig , så skit samma om jag kommer in ;) skoja! :D

just nu sitter jag och försöker få tag på mirre, vill åka moppe imorgon men vet inte om någon vill åka med mig ;) kanske patte liten :P kan fråga henne :)

nu ska jag duscha, sen skriva packlista, kanske tvärtom? strunt samma :)
för er som missar drar jag och min väldigt fina klass till the land of goat, alltså gotland ;) hehepå söndag :)


nagellacket jag köpte igår :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0