ååhej här säljer vi fika!

hejhej :)
ändrat lite på fesignen , jag tror jag gillar det , är inte säker än ;) höhö. tänkte egentligen ha mest svart och lite vit, men det blev så fruktansvärt mycket svart, ville inte ha överdrivet liksom! :O

idag var det operation dagsverke. jag sålde fika typ med emma, emma & miranda. vi började med att stå klockan sju vid södertälje hamn, sen rörde vi oss vidare till södertälje centrum vi kanske halv 10 (?!) stod där till typ ett då vi åkte till enhörna och stod utanför ica här, men nu har vi de pengarna vi behöver iaf :D höhö

nu ska jag typ göra något, kanske läsa andra bloggar, nää.. kanske nått annat :P vi får se (Y)


cupcakesen vi gjorde igår, muuuums! :D


vårat fikabord ;)

puss :)



Kommentarer
Kia

designen blev vääldigt fin! :) Men du har råkat skriva fel, vill inte vara petig men tänkte bara ifall du hade missat det! ;) Bur --> but tue ---> true. haha :D <3

2010-05-19 @ 22:30:48
URL: http://kia.blogg.se/
Miranda-petig-panda

Vilken fin design ;)skulle varit ännu finare om jag var på bild... skojja bara ;)<33333333

2010-05-20 @ 15:15:29
URL: http://goodbyecloseness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0