egypten? stavas det så?

heej :)

har gjort lite matte, men nu börjar jag bli riktigtriktigtriktigt trött på det, orkar inte mer, hoppas jag klarar mig till provet imorgon men det tror jag nog ;) he-he
hade np i engelska idag i skolan, var lättare än vad jag trott men aja, sista passet gjorde jag lite matte men satt mest och snackade med madde (: mi lajki!

idag åkte patte till egypten, stavas det så? haha:D
hoppas hon blir magsjuk, skoja bara :d hon har det säkert super :D inte fölr att vara elak men vi behöver nog inte oroa oss för en pepparkaka när hon kommer hem :d kanske lite röd om kinderna?

nu ska jag lägga upp dagens outfit ochs sen duscha tror jag, städa.. något jag skulle behöva, jeje, får se hur det blir med det :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0