back to buissnes.

nu tyckte jag att det var dags att börja blogga, mest för att jag är grymt uttråkad men aja ;)
berätta om idre orkar jag inte heller, jag är ganska trött faktiskt :P
igår var jag iaf hos ellika men några brudar:) och filip :D vi kollade melodifestivalen och hade det trevligt, haha, låter som en tant, hehe.
kom iaf hem tidigt idag, tog 9 bussen från stan, men emma emma och patricia :D så jag har hunnit jobba lite matte idag också :D men nu fattar jag ingenting alls längre, så jag slutade.

ikväll ska jag kolla på v tror jag, alla repriser går ju idag , har missat typ alla bra tv program hela veckan :O

kollade igenom bloggen förut, lite bilder eller vad !? det ska det bli ändring på, eller ska försöka iaf :D

pussssar :*



Kommentarer
emmae

du låter som en tant för att du är en! skojja bara, hahah ;) syftade på min förra bloggrubrik :p <3333333

2010-03-14 @ 13:55:16
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0