a day at the bus

heej (:

idag behöver jag inte plugga :d tror inte det iaf :P hehe.
hade idrott i skolan idag, så tog en senare buss hem med emma :D trevligttrevligt :)
tog lite bilder men endast 2 visas är på bloggen (: de andra ligger i tryggt förvar på min data,och mobilen (a)



schnyggt ? jo, tack. vi vet :D

i skolan idag hade vi matteprov, gick väl helt okej. sen bild, letade konstnär typ, var kanske lungt (:
på rasten körde vi våran nya rastsyssla:) twister , haha :D jag är inte alls bra och jag kommer sist eller näst sist varje gång men vad gör det (: kul som attans är det!

nu ska jag nog.. göra något (I) vet inte alls vad än, kanske duscha? :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0