things to remember!

igår slutade jag skolan , det var skolavslutning. men jag känner inga lyckliga och glada tankar därifrån , det var en av de värsta dagarna i mitt liv, seriöst! man ska inte gråta när man slutar skolan , man ska vara glad.
jag visste att jag skulle gråta, jag visste att dagen inte var något jag såg fram emot, men att det sklle bli så här visste jag inte.
när jag lämnade skolan kände jag mig tom , men tårarna fortsätte komma, jag grät hela vägen hem och ett långt tag hemma, för bara tanken av att det var en gång visste är borta får mig tt gråta.
jag vet att alla nior inte läser det här men små saker förändara liv kan jag säga. varenda en av er har gjort ett intryck på mig som jag aldirg kommer glömma! jag älskar er.
tack alla på vittra, inte bara niorna som gjort mina 3 år där till dom bästa, till 3 år jag kommer minnas hela livet, tack!

 


dagen fortsätte bättre, mycket bättre! tårarna var ju ändå slut så vrf vara ledsen? efter skolan kom kia och ellika hem till mig : vi gjorde inte så mycket , lagade våfflor, sen stack vi till emma där de trevligaste människorna på jorden var! där var vi hela kvällen och hade det mycsigt men bad och grillning :)
sen åkte några hem och resten till patte för att sova där , och kvällen fortsätte vara super.
jag hoppas med hela mitt hjärta att resten av mitt sommarlov blir likadant, då kommer det inte kännas lika pissigt att börja i ny skola:)
 

  
 

pussar :*


Kommentarer
madeleine

hahahaha jag fick dig att gråta :( <3

2010-06-17 @ 13:32:19
URL: http://maddeey.blogg.se/
Anonym

Putte sara... men var du tvungen att lägga upp din stalker bild på mig där jag ser ut som en uggla ;)<3

2010-06-17 @ 17:36:18
URL: http://goodbyecloseness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0