det stör mig!

chaa! känner mig som sötamadde när jag skriver så men jag gillare! :D

kom hem för ett tag sen , har sovit hos ellika, åkte dit igår kväll :) vi gjorde inget speciellt, jag somnade typ tidigt, vi behöver inte skriva när, är ganska oviktigt enligt mig:D
vid typ halv 4 ska jag till skärholmen med patte och  hennes mamma :) ska kolla skor och lite smycken till galakvällen.
hoppas att jag hittat något fint :D
nu ska jag duscha tror jag, sen plugga lite. asså seriöst, alla skolor är typ klara med allt, bara sista veckan kvar och slapp liksom , men inte vi , nej , vi ska jobba fram till sista dan , -.-'

det stör mig att jag inte vet.
det stör mig att jag inte kan bestämma mig.
det stör mig att ingen annan heller vet.
det stör mig att det säkra jag vet snart är slut.
det stör mig att alla säger att det kommer bli bra.
det stör mig att jag tror inte det.
det stör mig att ingenting kommer bli som det var.
det stör mig att jag behöver le fast jag inte vill..



Kommentarer
Kia

Sara vad menar du med texten? :( <3

2010-06-05 @ 18:11:48
URL: http://kia.blogg.se/
juliaericson

finns gumman om du behöver prata, vet att jag inte är den första du skulle vända dig till. men jag finns! <3

2010-06-06 @ 21:40:51
URL: http://jejej.blogg.se/
Bloggar24.

Bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Här vill vi också att stora som små bloggare ska få chans att synas! Kolla in / bloggar24

2010-06-09 @ 12:05:32
URL: http://bloggar24.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0