walking on sunshine :)

tjaa:D

jag är på ganska bra humör idag känner jag. en bra dag i livet helt enkelt!
dagen började med sovmorgon:) skönt! patte sov också här, kul :)
sen åkte vi och skulle bada isvak med typ niorna och några åttor :) jag bada inte med den var kul ( och lite kallt )
sen tillbaka till skolan var väl mindre kul :) men träffa filip & kia där, det var roligt :D blev klar med engelskan,   sen iup samlat. iupsamtal är väl inte direkt roliga med det gick bra :) sen till skärholmen med mamma & pappa, köpte presenter till mig (a) hehe.  sen till ikea, köpte en till present och en spegel till mitt rum :D hinner nog inte sätta upp den idag , kanske imorgon.

nu ska jag gå och äta jordgubbar :) mumsigt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0