the best part of my day

gooodmorgon (:

ska börja gå mot bussen om typ 17 minuter ;) hinner nog blogga innan det, planen var ju inte att skriva en bok här direkt, hehe .
skolan idag blir nog hyffsat slapp, ska kolla film sista passet, och blev typ klar med projektet igår, ska  bara renskriva ;) näst sista dagen sen är det lov :)

nu ska jag läsa lite andra bloggar sen bädda min säng, sånt kan man liksom göra md massa tid över :) gud vad patte kommer bli stolt (a)

pussss:*

rubriken har inget med morgon att göra, det är inte den bästa delan av dan! :D haha


Kommentarer
patricia

ja nu blir jag stoooolt ! fast det var nog inte lika snyggt som när jag bäddar ;) hehe <3

2010-02-23 @ 18:18:16
URL: http://patricialaukkanen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0