skärholmen med maria (:

hejhej (:

idag var jag bara i skolan , slutade typ halv 12, hade bara np sen fick vi gå (: sköönt! åkte in till stockholm och mötte maria vid tåget, åkte fört till liljeholmen och kollade lite, bland annat en väska till emma , men den fanns inte :(sen åkte vi vidare till skärholmen där vi var ett tag , köpte present till petra som fyller år idag :D grattis!!!
och lite saker tills på lördag (: herregud vad snygg jag kommer bli, hehe (a)

nu sitter jag här vid datan, ska snart duscha.

imorgon är det skolan igen , efter det ska jag nog hem till petra och äta tårta tror jag :P sen vidare till bion (: skojsigt:D

pusss :*


Kommentarer
madeleine

Hur gick det på provet? :o <33

2010-02-11 @ 19:54:04
URL: http://maddeey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0