picture

  
   emma & ellika

ida & emma
                                                                            
 
emma & emma
 
nicole & madde
 
jag & emma. " sara får inte vara med på bild-.-"

 
patricia & ellika
 
emma, " onödigt att inte dricka allt? :O"

jag, emma & nivole. james bond brudar 80- tal :D
 
patricia, HAHAHAH!

ellika & patricia, " jag blir slickad i nacken och jag gillar det ! "

 
patricia & ellika. HAHAHAHA!

fötter :)


ymca!
 
ymca!

 
emma är inte glad, patricias hår är stort och nicole dansar  (:

juuump :)

 
" och alla gör en snygg pose"

jag, ellika & emma



Kommentarer
emmas

FAAAAN, vilka snygga bilder!!! vi äger!!!! :D:D:D:D <3333333333 tack för en underbar kväll, puss, älskar dig!!! (L) <333333333

2010-02-14 @ 21:43:40
URL: http://emmaasollert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0