måndag

tja (:
idag har jag köpt skidjacka, jag blev trött att springa runt och leta, men det jag köpte var fiin och jag gillar't. snart ska jag sova, för jag är jätte trött. imorgon ska jag till skolan , där har jag np i svenska, det är inget jag gillar, usch! efter skolan ska jag till friskis med ellika, ska bli kul :D bli lite biff, hehe (:
efter det ska jag nog köpte termobyxor med pappa. låter inte lika kul men vad vet jag, kanske blir veckans höljpunkt (: hoppas :D hahaha


i lördags sov jag hos emma s, emma e var också där på kvällen , men hon sov inte över :( men vi hade kul ändå (: vi sjöng singstar och kollade melodifestivalen. OLAAA IN MY (L) hihi.







pussar :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0