kommer inte på någon rolig rubrik så jag skriver så här (H)

hejhej (:

har precis gjort skart min engelska, gick ganska fort faktiskt (: hehe
idag hade vi np i skolan , svenska läsförtåelse, gick bra (:
efter skolan åkte jag och ellika till friskis, tränade lite, inte biff än men vänta så ska ni bara få se;) om ett tag så :D
sen åkte vi till pappas jobb, ellika åkte nästan direkt, jag väntade där på att han skulle sluta, köpte nya termobyxor, svarta ;) hehe
sen kom jag hem och åt, tänkte göra en dagens outfit imorse, men så blev det inte alls, jag hann inte ;) oops (a)

dagens roliga:
s: men jag vet inte alls vad jag ska önska mig?!
e: önska dig presentkort på statoil?
S: på statoil? där handlar jag inte så ofta, bara någon gång i veckan , hehe
e: haha, aah, bara ibalnd va? och på lunchrasterna? och innan skolan, och efter skolan, hela dan ?
s: hahahahah!
e. haha, så här kan man ju säga: asså min pappa jobbar ju där, och min mamma, och min bror, och min kusin, ja.. och jag :D
s&e: HAHAHAHAHAHAH!

humor på hööööög nivå:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0