en dag i taget

hej alla (:

har inte bloggat på väldigt länge nu , har inte orkat riktigt.
livet är fan jobbigt, och det är svårt att vara glad hela J*vla tiden. jag behöver också gråta, skrika och vara arg, och det har jag gjort på sistonde. för livet är inte rättvisst. men jag älskar det ändå. fyfan! bestäm dig någon gång sara. hur vill du ha det egentligen"?

nu kan bara tankar på dig få mig att må skit, och när jag inte tänker på dig känner jag mig elak, har jag redan glömt?  men det känns ändå bra att det är just du som sitter och tittar ner på mig, och jag hoppas att du ser att jag saknar dig, och att jag kommer göra det tills jag är hos dig igen. känslorna är blandade.. morfar ♥

jag gillar inte att visa mig sårbar, jag kan klara mig själv. det vet jag. men det är skönt att ha någon att luta sig mot ibland, en som säger att det kommer bli bra, att det går över. utan att behöva säga att något är fel.

men jag ska inte deppa sönder eran dag, försöka få mig själv på bättre humör också;)
imorgon ska familjen iaf och fira min kusin på har fyllt år (: ska bli kul:D
igår sov jag hos patte, gjorde inget specellt, bakade kladdkaka och pratade strunt (:

nu måste jag typ duscha. mitt hår är smutsigt! :O  usch!

hörs senare (: ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0