alla hjärtans dag!

hejsan :)

igår var det fullt ös på mårdstign ;) haha, några finfina brudar var här på besök (: kul som satan var det :D hehe
 bilder kommer snart (:

senare kommer patricia här (: vi tänkte egentligen åka och träna med så blev det icke.
vi ska säkert kolla på en annan del av köping och så ska vi laga pannkakor, hehe.

i fredags var jag i skolan , slutade tidigare gjorde vi till och med :) typ 10 över 1 :D då gick jag, ida, petra, amanda och saka hem till petra och typ lämnade och hämtade saker, sne stacka vi till stockholm (: köpte prinsesskrona till petra och några huvudbandsaker till oss andra :) gud så snygga vi blev :D
sen åt vi och kollade på bio, valentine day den var riktigt bra (:
när jag kom hem så städade jag, vilken jag gjorde på lördagen också :) trist men helt okej faktiskt ;)

nu ska jag läsa bloggar och sen ladda upp bilder (:

pusss:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0