varför inte köra igång direkt

1. om mig

ja, here we go, som ni flesta vet så heter jag Sara Uusimäki, elisabeth i andra namn för er som undra :)
jag bor i enhörna men min familj, mamma, pappa och storasyster, helt normalt sådär. förutom att vi ( mamma och syster) har en hel jäkla marsvinsfarm här hemma, kulT för dom!
jag går i skolan i östertälje, på st:a Ragnhild gymnasiet, där går jag första året nu och trivs som en fisk i vattnet, alltså bra!
jag fyller år den 18 februari, kanske ni förstor på namnet på bloggen?
när jag blir stor vill jag bli prinsessa och fastikhetsmäklare, tjäna mycket egna pengar! hehehe
på fritiden gillar jag att vara med mina vänner och de.
det var jag de, känns som jag missat något, fast näe :)



den här bilden kom upp när jag sökte mitt namn på google, tyckte den passade in riktigt super bra här! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0