forward

15 – Mina framtidsdrömmar

aah, när jag blir stor ska jag bli( förutom prinsessa och bäst i världen på att vara bäst) även bli fastighetsmäklare. jag ska gå ut gymnasiet, jobba, vara ledig och göra massa roliga grejor och sen börja plugga igen, och sen när jag är klar ska jag börja jobba, som fastighetsmäklare alltså! :)
jag ska sälja stora fina hus och bli rik, tjäna mina egna pengar, men jag vill också ha en man som kan skämma bort mig! med massa fina skor och kläder! :)
jag vill även ha 2 eller 3 barn, först en kille sen en tjej och den sista spelar ingen roll ;) haha
en hund skulle också sitta fint! och när jag blir gammal ska jag flytta utomlands, typ spanien eller grekland! :)

de var det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0