tjugonde december

vi hade ju julkul idag i skolan , haha säger ja bara! halt kaos, vi blev diskade för att vi tog för lång tid på oss men vi var bättre än vissa andra ;) herregud :) men kul var det nog iaf!
efter skolan åkte jag ner till stan med emma för att köpa en prestent till min sysyter, hoppas hon gillar den , hihi ( bäst för henne!) höll på att kissa på mig också, att jag aldrig lär mig att kissa när jag har tillgång till toa..

imorgon är det iaf julavslutning, skönt med lov säger jag bara! :D
den slutar typ hal 12 så då drar jag och emma till friskis för att träna, får se om det blir någon bloggning imorgon innan jag sticker till skolan :)



det där är såklart inte jag och emma, biffigare än så är vi faktiskt!

puss!:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0