secrets

6 - 10 saker du inte visste om mig

1. jag är extremt rädd för både hästar och broar.
2. jag tänker nästan aldrig innan jag pratar.
3. jag älskar att vara ute och leka på vintern!
4. jag brukar gå runt och tänka på vad det första jag skulle göra var om jag vann 1 miljon kronor.
5. dagen efter julafton är den värsta dagen jag vet på hela året!
6. jag är egentligen döpt till cool-sara
7. jag tycker att rå potatis är grymt mycket godare än kokt.
8. jag var blond som liten
9. guldfiskar och jag har ungefär lika långt minne
10. jag klarar inte att dricka mjölk som har mer än 1,5 % fett i sig, då mår jag illa :(



Kommentarer
maria

du glömde att du hällre äter råa korvar än tillagade!

2010-12-19 @ 18:12:22
URL: http://marias.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0