friends ♥

5. vad är vänskap?

vänskap är något underbart, något fantastiskt som ingen kan ta ifårn än, vänkskap för mig är bättre än kärlek! killar kommer och går men vänner består eller hur är det man säger? ;)
en äkta vän är någon man alltid kan lita på, någon som man kan ringa mitt i natten eller när som helst och den personen ska finnas där.
ett liv utan vänskap är ingen liv för mig, vad skulle jag vara utan mina älskade vänner liksom?
jag värdesätter min vänskap med några va mina vänner väldifgt högt och jag hoppas att alla får uppleva den vänskapen :)
puss på er mina underbaraste vänner! :*



bestämde mig för att hoppa över nummer 4 vilket var min önskelista, för den skrev jag ju för ett tag sen , hur upprepande som helst vill jag ju inte vara :) hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0