all the times we have together

7. min bästa vän



Patricia Laukkanen, jag tror nog inte att en vän kan betyda lika mycket som du betyder för mig, du finns alltid där för mig, varese det är för att skratta eller gråta med mig.
alla mina bästa minnen är med dig, göteborg, dalarna, kolmården , parken zoo, idre och alla dagar här hemma i enhörna , haha. när vi fyller 18 måste vi bara åka utomland, fatta vad kul vi skulle ha!?!  :D
en bästa vän är någon man kan vara sig själv med, och det kan jag absolut vara me dig , även fast jag kan vara pinsam ibland ( ofta ).. men jag vet att du älskar mig ändå!
du r bäst på alla möljliga vis, och jag tycker synd om folk som inte får ha en vän som du, det gör jag verkligen!
utan Patricia, ingen Sara!
Jag älskar dig bästavän! ♥



Kommentarer
patricia

åååh, bääästa ! :)

ja lätt, vi sätter oss på ett flyg när vi är arton (om du orkar vänta på mig i några månader.... hehe) älskar dig meeeed ! <3

2010-12-21 @ 17:43:09
URL: http://psmlh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0