is that a smile on youre face?

nu ska jag gå och lägga mig , jag vet att jar fortfarande har sommarlov men jag måste verkligen börja vända tillbaka dygnet! jag kommer aldrig komma upp klockan typ halv 7 på tisdag annars :(

ska ställa klockan på 8.00 ( och kliva upp direkt, inte ligga och slöa i 17 år) äta frukost, göra mig i ordning och åka och träna, efter träningen ner på stan super snabbt, kolla om jag hittar någon fin ring :) sen hem , städa snabbt som vinden för klockan ett kommer farbror med fru:) på kvällen får jag se om jag leker med emma pemma :D

godnatt alla :*


Kommentarer
Tracy - PHOTOSHOP TIPS!!!

svar: är 15 :) och du?? :P

2010-08-19 @ 22:49:05
URL: http://ghattas.blogg.se/
sandra & arijana

hejsan :) vi har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga om vad som helst, vi lovar att svara :D kram ;*



www.twisteers.blogg.se

2010-08-19 @ 23:28:08
URL: http://twisteers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0