I go all out!

nu är väntan över! jag är ändligen tillbaka ! :D haha , ego boost ab;)
ne men alla andra har ju typ början skolan så det känns ju typ som om sommarlovet är över så kan lika gärna börja blogga igen :) tihi

jag orkar ju absolut inte alls på något vis i hela värden besätta vad jaggjort under sommaren , men kan sammanfatta det till 3 ord, ( smart jag vet!) eller jag behöver nog 4.. ord alltså :)

                            

fan! jag klickade på några knappar och texten blev fet, går inte att klicka bort, ruuumpa! :(
om någon vet hur jag får bort det så säg till :) det stör mig :P

idag har jag iaf varit och tränat, efter det åkte jag ner på stan ( ja, jag duschade efter träningen) gick där lite, sen träffade jag emma och åt lunch med henne och köpte ite saker till skolan nästa vecka :) jag börjar faktisk se fram emot det :D
sen åkte emma hem och jag träffade mirre, köpte en väska och en glass:P
efter det åkte jag hem. och nu sitter jag är (: ska snart städa ihop lite i rummet tror jag.
sen ska ni få se vad jag har köpt.

pussar så länge :* ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0