och jag bara fortsätter..

hejsan hoppsan var det var länge sen , men nu känner jag att det var dags , dags att inte ha ett liv igen , att sätta mig vid datan och skriva, ganska meningslösa saker på en sida där jag inte ens vet om folk läser :O
haha , men kul  är det att skriva, så jag fortsätter :D

jag sitter här på pattes altan, sov  här inatt. igår var vi hos gustav med några (: trevligt! vi badade;)
patte tror att jag gör bild, men vet du.. det gör jag inte! mohaha!
tänkte åka hem tidigt idag, men så blev det inte, mamma och pappa är inte hemma, kan därför inte få skjuts hem , noway att jag tänker gå liksom.

tidigare i veckan hr jag lekt med mina kompisar (: dom är så snälla dom:)
kollat på skräckfilm har jag också gjort (: läskigt men kul.
och bio! just det:D
köpt vårskor har jag också gjort, och åkt moppe:D

nej! nu ska jag verkligen börja med det här bildsaken. men det var mycket skänare att sitta och bara göra ingenting i solen (:

imorgon är det skola för er som missat den, inget jag riktigt längtar till. det brukar ju vara så att man vill tillbaka till skolan för att träffa alla, men några dagar till ifrån dom klarar jag faktiskt av ;) inget illa menat (a)

pusssssssssssar :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0