blah blah blah

tjaaa :)

är på brahumör idag, vet inte vrf, och jag brukar vara på bra humör så det var ju inget speciellt, aja :)
pluggade nyss lite tyska, men tänkte att jag kunde lika gärna skriva lite här när jag ändå satt här,
fattar det mesta, och då menar jag dt mesta, skriver inte bara det för att verka smart (a)

skolan idag var ruulig :) hade hl och matte, var en liten trip hos läkaren också, kollade upp min jädrans hosta, det stör mig,mycket! och han sa att det är ett virus, om kan vara långvarigt och hålla upp till 3 veckor till -.- kul? nej, inte särsklit!

åkte moppe till skolan idag förresten, jiiippiehooo! :D kul som satan:)
nu ska jag försöka plugga lite annat, har legat lågt med det i veckan, ooops..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0